luni, 20 iulie 2015

Viața însăși este magie

„Viața însăși este magie, iar dacă nu crezi asta, măcar încearcă s-o trăiești ca pe ceva magic.” — Albert Einstein

Acesta este citatul care m-a inspirat acum multi ani si de atunci am facut in asa fel incat sa imi traiesc viata ca pe o magie. In momentul cand m-am conectat cu acest citat am inceput sa privesc altfel lucrurile. Am inceput sa gandesc altfel si viata m-a adus intr-un punct in care sa practic si magia spirituala.

De-a lungul vietii mi-am pus multe intrebari si prima care mi-a venit dupa ce am citit acest citat a fost: "Oare cum ar fi viata daca ar trai cu adevarat spiritele naturii?" "Oare toate acele basme sunt doar basme? " si atunci inima mea mi-a raspuns ca da ele exista. Insa bineinteles ca mintea nu putea sa creada asa ceva,dar mereu m-am ghidat dupa inima si am avut multe experiente magice si frumoase in profunzimea lor. Mintea este cea care ne limiteaza multe experiente insa o putem educa si ea ne va ajuta cu mare drag.

In alt punct al vietii a venit filmul " The mists of Avalon" si am trait foarte intens acest film, am simtit ca sunt acolo si ca am trait in acea perioada, am simtit tot ce simteau personajele si am mai simtit ca tot ce arata acest film este foarte adevarat. Tot in acest film am auzit de Merlin, un mare vrajitor. Mi-a atras atentia acest personaj, desi apare foarte putin in film, am cautat si alte filme cu el si am vazut " Merlin" din 1998 si am inteles mai multe despre magie.

Magia face parte din viata, ea este energia care exista, noi suntem energie si tot ce exista este doar energie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu