marți, 21 iulie 2015

Unde intalnim MAGIA

Partea practica a vietii magice a inceput in urma cu 7 ani, in momentul cand am inceput sa studiez astrologia, apoi reiki, yoga, tarot...si inca viata imi ofera multe surprize. Stiu ca aceasta calatorie poate merge spre infinit pentru ca mereu mai gasesti ceva nou de experimentat cand esti pe aceasta cale.
Probabil mintea  voastra zice acum...ce magie reiki? astrologia? yoga?...hmmm. Eu zic ca da, pentru ca folosesti energia care este in univers, oare asta nu e tot MAGIE? 
Oare vindecarile care se intampla, nu-s magie?
Oare miscarile planetelor si faptul ca ele ne arata felul cum gandim/simtim/karma...nu-i tot magie?

In urma cu 5 ani m-am mutat la tara si fiind in comuniune cu natura si cu plantele, mereu trebuia sa fiu atenta cand se pun semintele in pamant pentru a face rasaduri, care seminte pot fi puse direct in pamant, este zi cu ploaie sau cu soare...treptat am ajuns sa ma uit in ce zodie este luna...da, la asta m-a dus gradinaritul. Luna are o influnenta foarte mare asupra noastra dar si asupra pamantului, in functie de ea sunt fluxurile si refluxurile marilor, interesant-nu?Este surprinzator cum gradinaritul te duce in conectarea cu spiritele planetelor si apoi cu spiritele naturii. Credeti ca gradinaritul va conecteaza doar cu planeta Luna, va inselati, e mult mai mult de atat. In functie de cum se rotesc si alte planete se manifesta ploi, vanturi si sa nu uitam de Soare-cel care ajuta ca plantele sa creasca. Tot in aceasta perioada am descoperit plantele de leac si cat de importante sunt ele si inainte eram curioasa de ele dar asa de suprafata. Acum am inceput sa le culeg si sa le beau in ceaiuri. Mare mi-a fost surpriza cand am observat ca corpul meu este mult mai sanatos si mai echilibrat dupa ce beam acele ceaiuri. Treptat mi-am dat seama ca si starea mea din momentul in care culeg plantele este importanta, la fel ca si atunci cand pun semintele in pamant.Aceasta cale m-a dus mai departe pe calea mea spirituala, m-a conectat cu mine mai profund si am inceput sa aud de samanism. Anul trecut am luat legatura cu un prieten care il cunosc de 5 ani si stiam ca el face samanism dar atunci nu ma interesa si tot citind despre plante am dat de informatia ca samanismul are legatura cu spirite, spiritele animalelor dar si a plantelor de leac.
El m-a ghidat sa meditez cu plantele si asa am si facut, am simtit care flori sunt feminine si care masculine. Am meditat cu copaci si am vazut ca sunt copaci care iti dau energie, care sunt neutri si care iti iau energie :) si sunt unii care te conecteaza cu lumi superioare sau lumea de jos. Am facut chiar si o tabara de samanism la noi acasa si au venit prietenii nostri, a fost o experienta de vis/magie, cand am auzit toba si cand am "vazut" si simtit unde ma  duce. De atunci am cautat sa merg la calatorii samanice, de atunci m-am conectat cu animalul meu de putere care el ma ghideaza atunci cand am nevoie, am facut meditatii cu copilul interior, cu spiritul lumii si cu copacul vietii. Tot prin samanism am reusit sa imi recuperez sufletul si puterea, este important sa iti iei puterea si sufletul inapoi de la parinti si de la cei pe care i-am iubit si nu mai sunt langa noi acum.

Calatoriile samanice m-au dus intr-o echilibrare profunda, inclusiv sa ma conectez cu lumile de jos si cu partea de umbra din mine si va zic ca chiar este adevarat cu cat te duci mai profund in partea ta de intuneric cu atat ajungi sa iti cunoasti adevarata putere, adevaratul CINE ESTI.

Dupa prima meditatie cu copilul interior ceva s-a schimbat mult in viata mea, nu mai puteam sa accept toate minciunile pe care ni le serveste aceasta spiritualitate care este la taraba si care ne indeparteaza incet si sigur de noi insine. Incepand din acel moment viata mea a luat o intorsatura mare, chiar m-am despartit de cel cu care am impartit 5 ani de viata intr-un sat binecuvantat si am inceput sa fiu singura insa mai puternica si mai convinsa ca nu mai vreau minciuni in viata mea care sa ma indeparteze de pe calea mea. In acele momente am inceput sa practic tot ce stiu ca ma poate ajuta, am ajuns chiar pana in punctul de a ma ruga ca un "bun crestin"- doar ca ma rugam la arhangheli si dupaia la Dumnezeul care eu il simt in mine si in creatie.
Mi-am schimbat viata total in momentul in care am ajuns la Theta Healing, am profitat de acea ocazie si am atras in viata mea multe lucruri armonioase, mi-am vindecat sufletul, mi-am recuperat din putere si chiar am atras sufletul pereche compatibil pe mai multe nivele. Sufletul meu pereche mi-a adus o alta perceptie asupra vieti deci si asupra magiei. Alturi de el invat magia tarotul, pe care o sa o prezit intr-o alta postare; am invatat calea puterii si multe altele. 

Magia pentru mine este in tot si in toate, ea este cea care creaza, dar tot ea distruge. Mintea se panicheaza la distrugere, dar ea este doar un pas in aceasta creatie. La fel si o planta intai ea este o samanta care se dezvolta si apoi da fructe si moare...insa da nastere la o noua samanta. Deci cand maestrii spun ca totul se transforma si nimic nu se pierde este foarte adevarat. La fel este si noi acum traim o viata si ea este intr-o permanenta transformare, schimbare si la un moment dat, ne vom pierde acest corp fizic, dar cei care stiu ca noi nu suntem cu adevarat doar acest corp vor intelege ca doar este un alt punct de transformare. Mai este si varianta pe care Isus a aratat-o ca ne putem lua si acest corp cu noi insa pentru a face asta e nevoie de mult lucru cu noi insine, o cale adevarata si dedicata cai noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu